مقررات عمومی پیش دبستانی امام حسین(علیه السلام)

پدر و مادر گرامی پیشاپیش از همکاری شما در خصوص رعایت مقررات عمومی پیش دبستانی سپاسگزاریم امید است با همکاری شما اولیای محترم در جهت رسیدن به اهداف مهم و جلب رضای خداوند روز به روز بر فعالیتهایمان بیفزاییم.

1. با توجه به اینکه پیش دبستانی و آموزشهای آن در شکل گیری و آمادگی کودک شما برای ورود به مدرسه از اهمیت ویژه ای برخوردار است آن را جدی گرفته و از غیبت های مکررو بدون دلیل کودک جلوگیری به عمل آورید.

2. خلاصه ای از آموزشهای ماهانه در پایان هرماه برای شما ارسال خواهد شد؛در صورت عدم ارسال پی گیری نمایید.

3. به خاطر هماهنگی بیشتر و ایجاد نظم بهتر وباتوجه به تشخیص به موقع مربی در اهدا جوایز به نوآموزان شما ,خواهشمند است هرنوع تهیه جایزه و زمان اهدای آن را حتما با اولیا پیش دبستانی درمیان گذاشته و طبق نظر مربی مربوطه جایزه تهیه نمائید.

4. در خصوص تغذیه سالم ومشترک با پیش دبستانی همکاری نموده و طبق لیست تهیه شده,از سوی مرکز عمل نمایید.

5. حتما به خاطر رعایت مسائل بهداشتی و جلوگیری از امراض احتمالی,تغذیه و میوه کودکتان را در ظرف درب دار و کاملا بهداشتی و محکم قرار داده و بر بهداشت شخصی نوآموز که شامل بهداشت (مو و ناخن) می باشد نظارت داشته باشید.

6. از همراه نمودن تنقلات دارای رنگ مصنوعی و نوشیدنی های غیر بهداشتی ومشکل ساز از جمله چیپس و پفک و کالباس,سوسیس و انواع ژله وآدامس و آبمیوه صنعتی جدا خودداری شود.

7. استفاده از وسایل زینتی مانند(گوشواره,گردنبند,انگشتر)در پیش دبستانی به منظور پیشگیری و رعایت مسائل ایمنی وامنیتی ممنوع می باشدودرصورت استفاده وگم شدن وسایل یادشده مرکز هیچ گونه مسئولیتی نخواهدداشت.

8. تعطیلات مراکز پیش دبستانی امام حسین(ع) تابع تقویم و تعطیلات رسمی کشور است و در صورت اعلام تعطیلی از سوی آموزش و پرورش در فصل سرد سال این مرکز به تبعیت از مدارس تعطیل می باشد.

9. خواهشمند است غیبت کودکان خود را در اسرع وقت به پیش دبستانی اطلاع دهید و در صورت بیمار بودن کودک جهت پیشگیری از شیوع بیماری در پیش دبستانی از آوردن فرزندتان به پیش دبستانی خودداری نمایید؛زیرا مرکز از پذیرش کودکان بیمار تا بهبودی کامل معذور می باشد.

10. والدین محترم:به خاطر اینکه کودک شما از آموزشهای ضروری محروم نشود؛حتما سعی نمایید فرزند خود را راس ساعت به مرکز فرستاده و تا پایان وقت آموزش از تقاضا برای بردن آنها خودداری نمایید.

11. ساعت کار پیش دبستانی از 7:30 صبح الی 12 می باشد.

12. سعی نمایید کودک خود را به گونه ای آموزش دهید تا کارهایش را مستقل انجام داده ودر هنگام استفاده از دستشویی به دیگران وابسته نباشد.

13. پیش ازپایان دوره آمادگی لوح فارغ التحصیلی همراه باعکس توسط مرکزتهیه شده و فقط به نوآموزانی اعطاءمی شود که تمام سال تحصیلی را در کلاس آمادگی حضورداشته باشند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 6.3/20