برگزاری جشنواره پدر و کودک

واضح است که، رابطه ی کودک با پدر اثرات قوی و طولانی مدتی بر سلامت و رشد کودک دارد.حتی اگر یک پدر با فرزندان زندگی نکند ،راه هایی برای افزایش روابط مثبت میان آنها وجود دارد.

صرف وقت با کیفیت با یکدیگر و برقراری ارتباط موثر ،هر دو بزرگترین عامل گسترش روابط قوی میان پدر و فرزند می باشد.

در خانواده ها تصور قالب بر این است که پدر نان آور خانه است. این به این معنی است که اگر والدین با هم زندگی می کنند یا از هم جدا شده اند، پدر مدت زمان زیادی از روز و یا حتی بخشی از شب را از بچه ها دور است.فعالیتهای بزرگسالان زمان زیادی را می گیرد، این به این معنی است که والدین یک ساعت و یا حتی کمتر از یک ساعت را در روز صرف کودک خود می کنند.
با توجه به اهمیت ارتباط موثر کودک و پدر و در راستای آموزشهای کتاب ارزنده آداب ادب (واحد یادگیری احترام و تشکر ) مرکز پیش دبستانی امام حسین علیه‌السلام شماره یک با برگزاری جشنواره ی پدر و کودک از تاریخ ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۱ الی ۹ آذرماه 1401 این بستر را برای ثبت خاطرات خوش کودکی با اجرای برنامه های شاد و متنوع از قبیل پرسش و پاسخ، اجرای سرود پدر توسط نوآموزان ،بازی و انجام کاردستی یک روز شاد و به یادماندنی برای پدران و کودکان فراهم نموده؛ برای دیدن عکس های بیشتر به آلبوم تصاویر مراجعه فرمایید.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 1/20